Motiveren met beeld: hoe je de aanpak Didactisch Coachen inzet
A. Voerman; F. Faber
Onderweg naar jezelf: beeldende therapie gericht op het exploreren van de genderidentiteit bij jongeren (van 12 tot 18 jaar) met genderdysfore gevoelens
Yor Ringelberg (Student)
De verwarring over hoge verwachtingen: manage je microverwachtingen
A. Voerman; F. Faber
Nurses' Perspectives on Fostering Therapeutic Relationships While Working With Clients Who Display Conflict Behaviour
Nick Overpelt; Nienke Kool-Goudzwaard (Lid Lectoraat); Barbara Stringer; Berno van Meijel (Lector)
Understanding frailty and its opposites from community-dwelling older people's perspectives
Golbach, Rianne (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Kleinenberg, Nanda (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); van der Lucht, Fons (Healthy Ageing & Public Health); Hobbelen, Johannes (Ageing And Allied Health Care); Jager-Wittenaar, Harriët (Malnutrition And Healthy Ageing); Finnema, Evelyn
PIONEER big data platform for prostate cancer: lessons for advancing future real-world evidence research
A. Lawlor; K. Beyer; B. Russell; T. Hulsen; et al.
O. edulis broodstock conditioning report
Jur Bosschaart (Student); Natan Hoefnagel (Docent); Nienke Bakker (Begeleider)
De onmogelijkheid en onvermijdelijkheid van de toegepaste ethiek
Smit, Marion (Lectoraat Corporate Governance & Leadership)
Hoe willen we straks leven en wonen? Fontys onderzoekt het
Pauline van den Berg (Onderzoeker); Ferry van de Mosselaer (Onderzoeker)
Onderzoek naar deelname motivatie van leerlingen voor het vak Lichamelijke Opvoeding op het Kaj Munk College.
Ferdiand Bak (Student); Jorrick Beckers (Begeleider)