Bronnenboek onderzoekstrategieën
Ariette Riezebos-de Groot; Erica de Bruïne; Huub Everaert; Frits Harinck; Anjette van de Ven
Plezier met echte boeken
Anneke Smits; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Boeiend voorlezen is een vak apart.
Hurk van den Henk (Lid Lectoraat); Dorothe Cras (Lid Lectoraat)
Leerlingen als mede-onderzoekers
Drs. Ben Smit (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Drs. Leon Plomp (Lid Lectoraat)
Implementing CEFR in the curriculum for Sign Language of the Netherlands [presentation]
Joni Oyserman; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Op naar de speelschool?
Diny van der Aalsvoort (Lector)
Development of Students' Personal Professional Theories in Senior Secondary Vocational Education.
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); M. van der Schaaf; Prof.Dr Elly de Bruijn (Lector)
Het lerend vermogen van leerwerkgemeenschappen
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Voicing barriers
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
CEFR for sign languages
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)