Alumni Relationship Marketing.
Sophie Tigges (Student); S. Bajelvand (Begeleider); Theo Bors (Begeleider); R. Palliser (Begeleider)
Doelgericht communiceren in crisistijd.
Rianne Thissen (Student); Renate den Elzen (Begeleider); Annette Klarenbeek (Begeleider)
Een nieuwe positionering voor CNV Onderwijs
Wendy Termeulen (Student); Annette Okkerman (Begeleider); Arjan Oerlemans (Begeleider)
Reward-based Crowdfunding for Creative Projects
Aiste Juozaponyte (Student); Dragana Licina (Begeleider)
A Research into gaining Customer Loyalty. Advice Report For Urban Tribe.
Isabelle Sanne Zonderland (Student); Nicolas Carey (Begeleider); Yael Fainsilber (Begeleider); Harry Smals (Begeleider)
Cordys - Van community lid naar ambassadeur
Eva van Gent (Student); Wilfried Rijsemus (Begeleider); Rogier Slaman (Begeleider)
Engaging with Consumer Tribes.
Willemijn van den Broek (Student); Peter Applebaum (Begeleider); Summer Howcroft (Begeleider); Ed Olijerhoek (Begeleider)
Corporate Community Involvement and Social Alliances.
Stefan Ouweneel (Student); Masoud Banbersta (Begeleider)
VPRO. "Doeltreffend Ontvangergericht"
Annemarie van de Beek (Student); GertJan Kuiper (Begeleider); Marina Alings (Begeleider); Henny Beijer (Begeleider)
Imagination. A Strike in Marketing Communications.
Evanne van de Wetering (Student); Martin Karemaker (Begeleider); Gary Woodward (Begeleider)