Bumpy moments considered as critical incidents in dialogue: professional identity of technical VET-teachers
K. Vloet; E.B. Klatter; S. Janssen; G. Kessels
Toetsing als kans voor leren
D.M.A. Sluijsmans
Een methodologie van morele bewogenheid: over de dynamiek van pathos, logos, mythos en ethos in begeleidingskundig handelingsonderzoek
H. Muijen; M.A. de Ronde
Onderzoek naar studievaardigheden: monitoringstudie naar het Keuzedeel Voorbereiding HBO (K0125) in het economisch domein
M. de Bruijn-Smolders; E.B. Klatter
De kracht van geestverwanten
E.M. van Twist; M. Miedema; Y. Albeda
Koplopers: kwetsbaarheid is de kracht - digitaal magazine
M. de Man; T. Knoote; R. van der Zee; T. Suart; S.I.Z.A. Dudevszky; F.C.P.P. Spierings; A. Keij
Koplopers: lessons learned
J. van Vliet; F.C.P.P. Spierings; S.I.Z.A. Dudevszky
Koplopers: factoren in participatie
M. Schouten; F.C.P.P. Spierings; S.I.Z.A. Dudevszky
Teachers’ reading promotion activities: variation, structure and correlates
M. L. Ruwette; E.J. van Schooten; K. de Glopper
Versnellen in de beroepskolom: onderzoek naar de versnelde doorlopende leerroutes Talentontwikkeling Techniek en het Groene Lyceum
A. van der Meijden; H.J.A. Biemans; H. Mariën; E.B. Klatter; J. Harbers; C. Oprel; F. Kreutz; L. Magereij; E.J. van Schooten; M. Boogaard; W. van Diggelen