De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Never waste a good crisis. Van klantgericht naar klantgedreven

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Never waste a good crisis. Van klantgericht naar klantgedreven

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Never waste a good crisis’, aldus Hillary Clinton, ofwel wat hebben we geleerd van deze crisis?
Uit onderzoek van Boer & Croon onder 1000 bedrijven bleek dat ruim 80% klantenbinding als primaire
strategische focus ziet. Niet voor niets wordt de huidige crisis ook wel een waarden- of vertrouwenscrisis
genoemd of relatiecrisis

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Innovatie en Business
Kenniscentrum Digital Business & Media
LectoraatMarketing en Customer Experience
Gepubliceerd inClou MOA Interactive, Vol. 2011, Uitgave: februari, Pagina's: 30-31
Jaar2011
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk