De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Optimaliseren en meetbaar maken van het proces klachtafhandeling

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Optimaliseren en meetbaar maken van het proces klachtafhandeling

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Dit afstudeerverslag beschrijft het proces om te komen tot een geoptimaliseerd en meetbaar (extern) klachtenproces binnen de Hartstichting. De afstudeeropdracht, die uitgevoerd is in het kader van mijn studie Bedrijfskundige Informatica (BI) duaal, heeft plaatsgevonden in de periode van juni 2011 tot en met november 2011.
Doel van de afstudeeropdracht was het in kaart brengen en verbeteren van het klachtenproces. Naast deze hoofddoelstelling heb ik het MT van de Hartstichting kennis laten maken met prestatiegericht sturen.

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingICTM Bedrijfskundige Informatica
AfdelingAcademie voor ICT & Media
PartnerHartstichting
Jaar2012
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk