Het (on)bewust bewustzijn bij motorisch leren: een scoping review over impliciet en expliciet motorisch leren bij neurologische aandoeningen
Lindsay Paffen (Student); Elle Van Mulken (Student); Elvira Afoni (Student)
Richtlijn beweegprogramma voor patiënten met lipoedeem
Danique van Aken (Student); Inge Geurts (Student); Irene Defesche (Student)
Clinical prediction rules: is succes voorspelbaar?
Anne van der Linden (Student); Mandy Kuipers (Student)
Een beroerde conditie: een evidence-based richtlijn voor training van het cardiorespiratoir uithoudingsvermogen in de revalidatiefase na een CVA: verantwoording en toelichting
Elian Hoving (Student); Emiel Eijwoudt (Student); Marijke Kortekaas (Student)
Raumpioniere: Krimp als wenkend perspectief
Nol Reverda (Lector)
Vallen op maat: een onderzoek naar de implementeerbaarheid en toepasbaarheid van een door ons gemodificeerde conceptrichtlijn naar een protocol voor valpreventie, binnen een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking
Janneke Poeth (Student); Anne Theulen (Student)
Leren zonder fouten en leren met behulp van analogieën: hoe doe je dit in de praktijk?
Godelieve Hendriks (Student); Joran Frommé (Student); Stania Labots (Student)
Dysphagiescreenings an Deutschen Stroke Units
Christine Huber (Student); Antje Hörburger (Student)
De invloed van de gezinssituatie op de taalverwerving
Stefanie Reich (Student); Franziska Hemstädter (Student)
Beëinträchtigt stottern die Lebensqualität
Rabea Richter (Student); Anne Beemelmanns (Student)