ReACT
Inge Vermeulen (Begeleider); Judi Janssen (Begeleider); Neel de Haan (Begeleider); Debora de Visser (Student)
Samen leren met collega's in aanwezigheid van een interne academie
Edda Veerman (Docent); Wouter Schenke (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Lid Lectoraat); Marieke van der Pers (Onderzoeker)
Gender Differences in Substance Abuse History and Offending Behavior
Vivienne de Vogel (Lector); Jeantine Stam; Yvonne Bouman; Paul ter Horst; Marike Lancel
Hoe ZINnig is de Handreiking Spontane Taalanalyse?
Gerda Bruinsma (Begeleider); Emma van Katwijk (Student)
De optimale samenwerking tussen stottertherapeuten en psychologen
Masja de Graauw (Student)
Het herkennen van plezier bij kinderen met Ernstige Meervoudige Beperkingen
Morayma Zaidi (Student)
Tolken van Nederlandse Gebarentaal naar gesproken Nederlands
Lotte Roelofs (Student)
Drivers and obstacles for evidence-informed practice in an autonomous and decentralized educational system
Kristin Vanlommel (Lector)
Vertical or shared?
Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Piet van den Bossche (Onderzoeker); Marcel van der Klink (Onderzoeker); Wim Gijselaers (Onderzoeker)