Effektivität von zwei Therapiekonzepten zur englischen Sprachförderung bei deutschen Schülern mit einer Lese- Rechtschreibstörung
Nicole Futera (Student); Jana Neubauer (Student)
Hoe nu verder met afasie
Gaby Vis (Student)
Bezint eer ge Begint...
S. de Jong (Student)
Evaluation des 50 ml-Wassertests kombiniert mit der
Laura Zanders (Student)
Dysfagiescreening bij patiënten met een
Julian Käsmacher (Student)
Students’ perception of what they learn in Teaching Hotel Château Bethlehem [EuroChrie Conference (Cooperative Education and Research for Hospitality & Tourism Educators), Freiburg (D) 16-19 October 2013]
Marcel van der Klink (Lector); Harpert van Seggelen; Sylvia Schoenmakers; Jogien Wilms
Kennismaken om kennis te maken
Sylvia Schoenmakers
Verkorte uitgave 'Slagvaardig met ICT'
Frans Jacobs (Docent)
"Ons gaan musiek maak"
"Ons gaan muzike maak" : Een actiegericht onderzoek naar de implementatie van muziektherapie binnen het leerprogramma van The Pebbles Project, welke gericht is op kinderen waarvan de ontwikkeling wordt bedreigd door alcoholmisbruik en de gevolgen van pren (Student); C. Pessies (Student)
Blije klanten
Bob Schoutrop (Student)