From the rural ashes
Paula Cores Barrel (Student)
De kracht van teamleren: van externe sturing door de leerkracht, naar interne sturing (zelfsturing) bij de SBO-leerling.
Lisa Brands (Student); Monique Horvers (Begeleider)
Wat is het effect van blended learning op het basis vuurwapenonderwijs?
Willem van Heerebeek; Teun Remmers (Begeleider); R.G. Prins (Begeleider)
Echo Space
Manon Damen (Student); Alda Avdic Alagic (Begeleider)
Does stimulating physical activity affect school performance?
Bart H. H. Golsteyn; Maria W.J. Jansen; Dave van Kann (Lid Lectoraat); Annelore M. C. Verhagen
Een quasi experimenteel onderzoek over de invloed van de leerkracht op de ontwikkeling van motorische vaardigheden bij kinderen tussen 7 en 11 en de relatie daarvan met de ontwikkeling van fysieke activiteit
Tess de Kok (Student); Dave van Kann (Begeleider)
Winnaar Fontys Onderzoeksprijs 2020 categorie masterscriptiesHet verband tussen de vakdocent bewegingsonderwijs, het beweegplezier op school, en het beweeggedrag buiten de schoolcontext van basisschoolkinderen in de leeftijd van 8 tot 10 jaar oud
Sofie Vrieswijk; Dave van Kann (Begeleider)
Autisme en verslaving
Thyra van Berkel (Student); Mariëlle Verhagen (Begeleider)
Naastenparticipatie in de GGZ
Lotte van Beijsterveldt (Student); Hanneke Claassens (Begeleider)
De driehoek, een stevige constructie
Marieke Minten (Student); Han Aalbers (Begeleider); Jos van Woerkom (Begeleider)