Hoe verantwoordelijkheid, de werkbegeleider en participatie de motivatie van Mbo-Verpleegkundige studenten beïnvloeden tijdens stage
Kersten, H. (Student); Beek, J.A. van
De bijdrage van een grensleertraject aan ‘self-efficacy van grensinteractie’ met betrokkenen van buiten de eigen werkpraktijk
Mantz, M. (Student); Beek, J.A. van
Waargenomen nut en gebruikersgemak
Schetsberg, J.H. (Student); Veendijk, S.
Kunst als boundary object ter bevordering van samenwerking in nieuwe ontwikkelteams op Montessori College Arnhem
Hofhuis, A. (Student); Ende, J. van den
Ruimte voor verbetering
Peeters, R. (Student); Veendijk, S.
Waarde(n)-volle momenten
Padmos, M. (Student); Ende, J. van den
Veelzijdig gerichte partijdigheid in pleegzorg
Gwen Kemperman (Student); Daniëlle van de Koot - Dees (Begeleider)
Geef kinderen in zorg echt een stem
Rhianne de Klein (Student)
Samenwerken en leren
Walravens, C.; Oeffelt, T.P.A. van; Joosten, S.
"Als je stenen op je weg laat liggen, struikelen je kinderen erover"
Sandy Uffing (Student); Ellen Schep (Begeleider)