Formatief evalueren
Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Professioneel leren met impact
Willem Maurits (Docent); Maud Slaats (Docent)
'Bloggen in het onderwijs'
Tons Fleuren (Docent); Danielle Quadakkers (Stafmedewerker); Gisa de Jonge (Stafmedewerker)
Gait kinematics in children with Ponseti treated clubfeet, relapse clubfeet and healthy controls using the Oxford Foot Model
Lisa van Oorschot; Benedicte Vanwanseele; Lianne Grin; M. van der Steen; A. Besselaar
Kwalitatief onderzoek naar de ondersteuningsbehoeften van ouders in het bieden van schermtijd aan hun kinderen
Marga Cooijmans (Student); Lotte Terwoert (Begeleider); Tinne Boons (Begeleider)
Critical hours and important environments
Teun Remmers (Docent); Carel Thijs; Dick Ettema; Sanne de Vries (Lector); Menno Slingerland (Docent); Stef Kremers
COMMONS
Dennis Arts; Len Kromkamp; Steven Vos (Lector)
Personen met verward gedrag doen er toe!
Fleur Roelen (Student); Thea van der Steeg (Begeleider)
Van #MeToo naar #WatNu?
Francheska Albertina (Student); Peter van Zilfhout (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de kwaliteit van leven in de langdurige forensische psychiatrische zorg
Bram Canton (Student); Mariëlle Verhagen (Begeleider)