Hoe kunnen we hoogbegaafde leerlingen in het VO herkennen.
Heleen Boellen (Student); Wilma Klabbers (Begeleider)
Overtuigingen gepercipieerd gedrag van leraren met betrekking tot ouderbetrokkenheid op de Taalschool Utrecht
Griffioen, A. (Student); Ende, J. van den
Een preventieve interventie in de brugklas: de EF-training
Jolien Steenman (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)
Ruimte voor niks
Willemijn van Manen
Professionele identiteit in een veranderend zorglandschap
Koehorst, A. (Student); Oeffelt, T. van
Naar een autismevriendelijke didactiek
Iris Westhoff (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)
Het vieren van de snelheid
Jaap Leek
Beschikbaarheid
Bram van Dommelen (Student); Caty Counotte (Begeleider)
De ontwikkeling van een educatieve tool voor en door CMD studenten
Peter Wassenaar (Student); Gudrun Beckmann (Begeleider)
Samen onderweg
Sanne Hooimeijer (Student); Wilbert Vonck (Begeleider)