Hoe kan de journalistiek bijdragen aan integratie van Syrische statushouders in Nederland?
Irene Visschers; Lammert Landman; Taco Lemstra; Simon Knopper (Begeleider)
Spelend leren lezen
Danique van Ballegooij (Student)
Begaafd in begeleiden
Michelle van Leeuwen (Student); Adriaan Ansems (Begeleider)
Hoogbegaafde onderpresteerders in een secundaire bovenbouwschool: Een praktijkgericht onderzoek naar een concreet ondersteuningsmodel
Linda Packlé (Student); Carlos de Kleijn (Begeleider)
Autonomie en structuur. Hand in hand naar een betere werkhouding
Christophe Van Hoegaerden (Student); Peter Laros (Begeleider)
Eigenaarschap binnen projectlessen
Melanie van Eck (Student); Lorjn Corvers (Docent); Isabelle Franssen (Docent)
Rekenen met kleuters
Bram Heinen (Student); Annigje Primowees (Begeleider); Leanne Polman (Begeleider)
De ervaringen van vrijwilligers als maatje voor een persoon met dementie
Demi Manders (Student); Muriel van Doorn (Begeleider)
Executieve functies binnen het leesonderwijs
Nienke van den Meerendonk (Student); Renée Langens (Docent)
De weg naar eigenaarschap
daphne Savelskous (Student); Joost van Berkel (Begeleider)