Vakoverstijgende lesideeen tussen kunst en exact op de Savornin Loman
Elsemiek Zweistra; Iris van Oosten; Talita Groenendijk (Begeleider)
Oplossingsgericht coachen en gecoacht worden
Fenny Kievit (Student); Annemieke Weterings-Helmons (Begeleider)
How can the IB-PYP Learner Profile be applied to create a subject-specific approach for Physical Education?
Lena Boßmann (Student); Natalie Shaw; Marcel Haagsma (Docent)
Zelfsturing
Joost Welten (Docent); Marianne Sommers (Begeleider); Kara Vloet (Begeleider)
Beïnvloedende factoren voor de ICT-dienstverlening tijdens een transitie naar een Shared Service Center
Joost van der Waa (Student); Bart Eikelenboom (Begeleider)
Hoe thuis lezen leuk, afwisselend en leerzaam wordt
Nicolette Arets (Student); Margie Voorzee (Begeleider)
Real estate valuation techniques
Schuijt, YC (Yvonne) (Student)
Autonome motivatie ondersteunen met structuur in de les
Wanda Gevers (Student); Do Quekel (Begeleider)
Preventieve interventie in de fase van beginnende geletterdheid
Peggy Louwers (Student); Marie-José de Ridder (Begeleider)
Interdisciplinair co-teachen: gezamenlijke betekenisverlening door middel van teamreflectie als basis van een professionele leergemeenschap
Liesje Vanhaecke (Student); Klaas Jan Kuper (Begeleider)