Syntactic predictors for text quality in Dutch upper‐secondary school students’ L1 argumentative writing
Jimmy van Rijt (Docent); Sven De Maeyer
Effecten van het bevorderen van autonomie op betrokkenheid
Lisa Bredo (Student); Marianne den Otter (Begeleider)
ScientiQ Staffing in de rol van directe werkgever
Lauren Gommers (Student); Rob Voorhoeve (Begeleider)
Belemmeringen en succesfactoren van een spelgerichte benadering in de bacheloropleiding lichamelijke opvoeding
Kurt Virant (Student); Menno Slingerland (Begeleider)
Het geluid van de groepsleerkracht in de discussie rondom de kwaliteit van bewegingsonderwijs in het primair onderwijs
Jurgen Lammertink (Student); Lars Borghouts (Begeleider)
Hoofdbrekenen
Nico Maes (Student); Klaas Jan Kuper (Begeleider)
Ouders, een meerwaarde of een noodzakelijk kwaad?
Katleen Verboven (Student); Carlos de Kleijn (Begeleider)
Eigenaarschap
Nele Matthys (Student); Marianne den Otter (Begeleider)
Ivy
Daphne Menheere; Ida Damen; Carine Lallemand; Steven Vos
The recommended architectureto analyses IoT Data for assetmanagement
Bader Ammoun (Student); Frank van Gennip (Begeleider)