Passende toetsing bij passende perspectieven
Joyce Buter (Student); Wim van der Meulen (Begeleider)
Wij denken ze goed voor te bereiden maar is dit wel zo?
Hidde Bosch (Student); Frans Smulders (Begeleider)
Betekenisvol schrijfonderwijs aan kleuters
Iris van As (Student); Frans van den Heuvel (Begeleider)
Afstemmen op de onderprikkelde passieve leerling
Fleur van Orsouw (Student); Linda van den Bergh (Begeleider)
Het gevecht van 'de soldaat van het volk'
Coen van Loon (Student); Simon Knopper; Mark Mol; Harmen Groenhart; Jan Hein de Gruijter (Begeleider)
Runner’s perceptions of reasons to quit running
Daphne Menheere; Mark Janssen; Mathias Funk; Erik van der Spek; Carine Lallemand; Steven Vos (Lector)
Effects of the KEIGAAF intervention on the BMI z-score and energy balance-related behaviors of primary school-aged children
Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos (Lector); Maria Jansen; Dave van Kann
How do runners experience personalization of their training scheme
Mark Janssen; Jos Goudsmit; Coen Lauwerijssen; Aarnout Brombacher; Carine Lallemand; Steven Vos
Reflectie binnen studieloopbaanbegeleiding
Brigitte Groothuis (Student); Marijke Reith (Begeleider)
Groeien in gesprek
Nele Vandenbulcke (Student); Wim van der Meulen (Begeleider)