Het gebruik van klaslokaalexperimenten in 4-mavoklassen
Kaya, Munise (Student); Pijls, Monique
Functies transformeren bij wiskunde in het voortgezet onderwijs
Ruigrok, Elles (Student); Reumerman, René
The relation between readers' self-reported poor vocabulary, self-efficacy, and the use of prior knowledge
Rossel, Denise (Student); Knezic, Dubravka
Het effect van mindfulness op geconcentreerd lezen: een onderzoek naar concentratie bij het lezen van fictie in VWO 2
Barrance, Femke (Student); Welie, Camille
'Design As Research' (DARe)
Paul Durenkamp (Student); Marly Gootzen (Begeleider)
Rechtgezet
Carla Hartman-den Heijer (Student); Jaap van der Meiden (Begeleider)
Versnellen in 'anders en flexibel opleiden'
Desirée van den Bergh (Stafmedewerker)
Aanwezigheid ≠ inclusie
Anya Bento da Silva (Student)
Beschermende Factoren bij Reclassering Nederland in Rotterdam
Eefke van Woudenberg (Student)
Kusfeld
Piotr Kalbarczyk (Student)