Wie ben jij als leraar?
Ietje Pauw; Jeannette Geldens
Effectief leesonderwijs gericht op het begrijpend luisteren in groep 3 en begrijpend lezen in groep 4
Ivette van Schooten (Student); Wenckje Jongstra (Begeleider)
Betekenisvol leren binnen wereldoriëntatie
Marlous Esselink (Student)
Leesmotivatie
Fiona Zandstra (Student); Dirkje Visser (Begeleider)
Actieve werkvormen tijdens rekenen in groep 5
Sonja Stuber (Student); Petra Hendrikse (Begeleider)
Leesmotivatie
Marjan Nijman (Student); Semira Ciceklic (Begeleider)
Help, reflecteren met onderbouwleerlingen
Bernadette Palm (Student)
Het werken en leren in units, een radicale omslag
Shirley van der Stappen (Student)
Leesmotivatie basisonderwijs
Jorie Otten (Student); Lobke Mosterd-Tijhaar (Begeleider)
Woordenschat
Marjolein Hofhuis (Student); Aliz Vekony (Begeleider); Michelle Gemmink (Begeleider)