Rekenen & reflecteren in groep 7
Anouk Beekman (Student); Petra Hendrikse (Begeleider)
Verdieping en verbreding van het begrijpend leesonderwijs
Lynde Hans (Student); Ben Bouwhuis (Begeleider)
Eigenaarschap stimuleren bij leerlingen tijdens het verwerken van de leerstof
Jolisa Stigt (Student); Hugo van den Ende (Begeleider)
Strategieën begrijpend lezen aanbieden in een betekenisvolle leeromgeving
Yoica van 't Slot (Student); Lobke Mosterd (Begeleider)
Begrijpend luisteren in de onderbouw
Melanie van Heerde (Student); Hugo van den Ende (Begeleider)
Zelfsturing : We laten de kinderen niet los, we houden ze anders vast
Linda Spin (Student); Marieke Pillen (Begeleider)
Vierslagleren als middel tot persoonlijke ontwikkeling en schoolontwikkeling in het basisonderwijs
Freyja van Lint; Anne Looijenga; Wenckje Jongstra (Lid Lectoraat); Ietje Pauw (Lector)
Rekenen op begripsvorming van strategieën bij van keersommen
Iris Ann van der Ploeg (Student); Anneke Wösten (Begeleider)
Kwaliteitskaart ter begeleiding van het voeren van kindgesprekken om de autonomie van leerlingen te verhogen
Ingeborg Kuiper (Student); M. Gemmink (Begeleider); Ietje Pauw (Begeleider)
Vierslagleren de kracht van onderwijsinnovatie in de regio
Ietje Pauw; Wenckje Jongstra; Nanette Herfst