Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker); Lidewij van Katwijk (Onderzoeker)
Building Biomimicry Bridges - a toolbox for biomimicry practitioners
Laura Lee Stevens (Onderzoeker); K.A. (Kim) Poldner (Onderzoeker); Celina Whitehead; Asha Singhal; M. (Mari) Genova (Onderzoeker); Britta Hollebeek; Jacco Bruil; Anna Vroegindeweij; Jenna Coward; Lars Fuhrmann; Rosanne Uittenbogaart; Eline Flick; Max Koene; Anna Hurley; Rebeca Banias; Marjolein Van Braak; Florian Blickle; Jasmina Campochiaro; Lydia Fraaije (Onderzoeker); Michelle Fehler; Kim Dieleman; Serena Scholte; Jaco Appelman; Aleksandra Koperek; Ayanda Hertslet; Karel Keurhorst; Agostina Feltrinelli; Evelien Vink; Daan Frionnet
Werken en leren in Ateliers
Corrie Sinia; Migchiel van Diggelen; Nynke van der Zee
Working and learning in ateliers
Corrie Sinia; Migchiel van Diggelen; Nynke van der Zee
Circular Design Research in The Netherlands
Marcel den Hollander; Marijke Idema; Peter Joore
Wicked theaterlessen
Emiel Heijnen; Nadieh Graumans-Tigchelaar
What Happens at the Intersection of Conceptual Art and Teaching?
Jorge Lucero; Catalina Hernández-Cabal
Change now!
Laura Cull O Maoilearca (Lector); Agata Adamiecka-Sitek (Lector)
Samen de puzzel leggen : leren en veranderen door middel van actieleren
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Wat schaft de pot in Almere?
Veen, E.J.; Smaal, S.