Open Versus Closed Suctioning in Invasively Ventilated Critically Ill Patients for Sustainability of ICU Care: A Life-Cycle Assessment Comparison
Stilma, Willemke (Urban Vitality); Esmeijer, Andrea; Paulus, Frederique (Lectoraat Critical Care); Frenzel, Tim; Touw, Hugo; Stobernack, Tim
Capturing the well-being exposome in poly-environmental scores.
van de Weijer, M.P.; Pelt, Dirk H.M.; Baselmans, Bart M.L. (Faculteit Techniek); Ligthart, Lannie; Huider, Floris; Hottenga, Jouke-Jan; Pool, René; Bartels, Meike
Van docentenkamer naar thuiskantoor
Ballafkih, Hafid (Centre For Economic Transformation (Cet)); van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet))
Goed en waardig werk in het hoger onderwijs
van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet)); Dikkers, Josje
Veilig en autonoom regelend PV-laadplein met DC-distributie: vertrouwelijk rapport
Ruijter, Jos; Bont, Kevin de; Verhelst, Werner; Venema, Melvin; Slappendel, Rik; Warmerdam, Jos (Lectoraat Energie En Innovatie); Schaacke, Rob (Lectoraat Energie En Innovatie)
Groepsgesprekken over racisme, macht en privilege met collega’s: een goed begin? Een actieonderzoek onder onderwijsprofessionals in het hbo
de Coninck, Lieve; Sanches, Nicole; Hanna, Fadie
Preventie van Jonge Aanwas door Jongerenwerk en Straathoekwerk: Samenwerken aan Positieve Veiligheid
Koetsenruijter, Rosa (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Tuncay, Büşra (Lectoraat Youth Spot); Manders, Willeke (Lectoraat Jeugdzorg); Sieckelinck, Stijn (Lectoraat Youth Spot)
Instantiekapitaal: de onzichtbare drempel tot hulp en erkenning
Amagir, Aisa (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, Monique
Handreikingen voor beleid: drie actielijnen voor meer bestaanszekerheid
Amagir, Aisa (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, Monique
Datagericht werken in de forensische jeugdzorg
Noom, M.J. (Lectoraat Forensische Jeugdzorg)