Kunnen bewoners met een LVB ‘gewoon meedoen’ in de sociale basis?
Lucas, Pamela (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); van Kommer, Rosanne (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Welschen, Saskia (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Hoijtink, Marc (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk)
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 6: Schooldruk en welzijn onder jongeren.
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
Perceptions of occupational therapists in the United Kingdom on the applicability of the reflective framework for community development in occupational therapy
Melville, Anna; Schiller, Sandra; Engelen, Anne-Mie; Kramer-Roy, Debbie (Faculteit Gezondheid)
Definition of High-Risk Motion Patterns for Female ACL Injury Based on Football-Specific Field Data
Di Paolo, Stefano; Nijmeijer, Eline M.; Bragonzoni, Laura; Gokeler, Alli (Faculteit Gezondheid); Benjaminse, Anne
Author's response
Tsonas, Anissa M.; Schultz, Marcus J.; Paulus, Frederique (Lectoraat Critical Care)
Walking the line between assessment, improvement and learning
Van Der Winden, Dorien; Van Dijk, Nynke; Visser, Mechteld R.M.; Bont, Jettie
A paradoxical transition of citizen participation in housing developments
Levelt, Melika (City Net Zero); Tan, Wendy
Making the Green Mile Pavilion
Galli, M.R. (Faculteit Techniek); Malé-Alemany, M. (Lectoraat Circulair Ontwerpen En Ondernemen); IJzerman, K.
The Relational Dimension of Radicalization: Context and Tie Formation in Dutch Salafi-Jihadi Networks
van Nassau, Casper S.; de Poot, Christianne J. (Lectoraat Forensisch Onderzoek)
Een nieuw leerplan Nederlands: de essentie van het vak II
Rijlaarsdam, Gert; Schrijvers, Marloes; van Beuningen, Catherine (Lectoraat Taalontwikkeling En Meertaligheid I.O.)