Stabiliteit van tijdelijke BigBag constructies
Justin Spitzen (Student); Jomar Gernaat (Student)
What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)
Familiebedrijven in Overijssel : update CBS-cijfers economische bijdrage en werkgelegenheid familiebedrijven - 1 februari 2024
Erik Veldhuizen (Associate Lector); Bart Hoogeboom (Lid Lectoraat)
In constant search of the good: a qualitative study into insiders’ perspectives on living well with dementia
Yaron, G (Lid Lectoraat); Franka, F (Associate Lector); de Bruin, S (Lector)
Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs : een reviewstudie ter voorbereiding op het peilingsonderzoek digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs van 2026
Anneke Smits (Lector); Maaike Heitink; Daniëlle van den Brink (Lid Lectoraat); Anne-Marie Rouw-Meertens (Lid Lectoraat)
Optimalisatie van Gegevensuitwisseling : het Beheer van Areaaldata tussen RWS en Gemeenten
Faya Hana (Student)
Naar een goede balans tussen werk, mantelzorg en privéleven : evaluatie van een ondersteuningsaanpak voor werkende mantelzorgers
Eline Vos; Simone de Bruin (Lector); Allard J. van der Beek; Karin Proper
Communiversity : on academic cooperation with Africa
Gertjan van Stam (Lid Lectoraat)
Regio Zwolle Monitor 2023
Friso de Vor; Maarten Punt (Docent)
Good Practice Regio Zwolle : inzichtelijk maken van de ervaren impact & lessons learned
Melanie de Vries (Lid Lectoraat); Ilona Tamminga (Lid Lectoraat); Liesbeth Rijsdijk (Lector)