Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
Hanno van Keulen (Lector); Nicole van Aar (Docent); Marlies Aldewereld-Paenen (Onderzoeker); Manon Schrijnemaekers (Stafmedewerker); Carlijn Veldhorst
Aansluiting gezocht! : een handboek voor het organiseren van dialoogsessies tussen technische opleidingen en bedrijven
Marita Alons; Menno Vos (Associate Lector); Ramona de Lange (Lid Lectoraat); Stephan Corporaal
Do (pre)adolescents mind about healthy media use: relationships with parental mediation, demographics and use of devices
Peter Nikken (Lector)
Werken in de nieuwe industriële revolutie : verwachtingen van werkgevers in de techniek over de werknemer van de toekomst
Stephan Corporaal; Menno Vos; Maarten van Riemsdijk; Sjiera de Vries (Lector)
Als woorden te kort schieten : een meesterstuk waarin met behulp van 3D-animaties uitleg wordt gegeven over verschillende wiskundige onderwerpen.
Ernst-Jan Nieland (Student); Els Franken (Begeleider)
Werkgeheugen en wiskunde
Ralph A. Meerholz (Student); Jos Alkemade (Begeleider); Willem van der Vegt (Begeleider)
Vluchtelingkleuters en hun sociaal-emotionele ontwikkeling
Jelleke Kuipers (Student); Attie Valkenburg - van Roon (Begeleider)
Wie maakt de dienst uit in opvoeding en onderwijs? Over de kracht van de pedagogische relatie in gezin, onderwijs en jeugdhulp.
Dorien Graas (Lector); Peter Nikken (Lector)
Optimaal benutten van talent: de interactie tussen medewerker en leidinggevende
Menno Vos (Associate Lector); Sjiera de Vries (Lector); Louis Celant (Lid Lectoraat); Willy Veenkamp (Lid Lectoraat)