Innovating care through technology and education. An ethnographic view on care education in transition
Annemarie van Hout (Lid Lectoraat); Guus ten Asbroek; Marike Hettinga (Lector)
De achteruitgang van koraalriffen : Het effect van het versterkte broeikaseffect op de populatiegrootte van koralen met symbiotisch Symbiodinium
Diane Krop (Student); Teresa Pedro Gomes (Begeleider)
Overlast & Beperking : afstudeerscriptie over het beperken van overlast die veroorzaakt wordt door cliënten met een licht verstandelijke beperking
Isolde R. Zijlstra (Student); J. ter Horst (Begeleider)
Brede inzetbaarheid in het midden- en kleinbedrijf
Sarike Verbiest; Anneke Goudswaard (Lector); Linda Drupsteen-Sint (Lid Lectoraat); Nihat Dag (Docent); Gu van Rhijn; Hardy van de Ven
Verbinding Betonmortel-composiet : testverslag experimentele vermoeiingsproeven
Dennis de Graaf (Student); Michiel Jonker (Student); Peter Bosman (Onderzoeker)
Secondary school students’ experiences of presence in daily classroom practice
Edith C.J. Roefs (Lid Lectoraat); Yvonne A.M. Leeman; Ida E. Oosterheert; Paulien C. Meijer
Toekomstbestendig Sociaal Ondernemen : de balans tussen sociale en commerciële doelen : tien bedrijfscases
Linda Drupsteen-Sint (Lid Lectoraat); Bram Loog (Lid Lectoraat); Marie-Louise 't Jong (Lid Lectoraat)
Digital Factory : eindrapportage
Aart Schoonderbeek (Associate Lector); Jan Kampen (Lid Lectoraat)
Using problems with wicked tendencies as vehicles for learning in higher professional education: towards coherent curriculum design
Marieke Veltman (Lid Lectoraat); Hanno van Keulen (Lector); Joke Voogt
Regio Zwolle Monitor 2021
Friso de Vor (Onderzoeker)