Samen de puzzel leggen : leren en veranderen door middel van actieleren
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Empowerment van bruggenbouwers nodig in lerende praktijken
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Marjolanda Hendriksen; Ina Tilma
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Like a BOZ : samen organiseren: klantenperspectief als vizier van zorglogistiek
Nicole de Boer (Lid Lectoraat); Iris Goes (Lid Lectoraat); Thilou Drubbel (Lid Lectoraat)
Bedrijfsopvolging is een familiezaak : werkboek voor agrarische families om samen het goede gesprek te voeren
Truus de Witte (Onderzoeker); Bart Hoogeboom (Onderzoeker); Judith van Helvert (Lector); Jelle Bouma (Onderzoeker); Franscina Kant (Onderzoeker); Carolien Oostveen (Onderzoeker); Wiggele Oosterhoff (Onderzoeker); Diederik Sleurink (Onderzoeker); Jan Hania (Onderzoeker)
Eindrapportage: Automatisering van Flexibele Quick Response Manufacturing
Aart Schoonderbeek (Associate Lector); Wilbert van de Ridder (Lid Lectoraat); Paul Klop (Lid Lectoraat); Peter Schuurhuis (Lid Lectoraat); Richard Rosing (Lid Lectoraat)
Eindrapportage Cobots in de Kunststofindustrie (CoKu)
Aart Schoonderbeek (Associate Lector); Mark Naves (Lid Lectoraat); Bert-Jan Roeterdink (Lid Lectoraat)
Circulair inkopen en aanbesteden: er samen beter in worden
Claudia van Orden (Lid Lectoraat); Ebel Berghuis (Lid Lectoraat); Tijmen Schipper (Lid Lectoraat); Frank Evers (Lid Lectoraat)
Achterhoek Monitor 2022/2023
Robin de Koster; Friso de Vor (Onderzoeker); Edwin van de Wiel
Eindrapport onderzoek Energietransitie Stichtsekant
Jeike Wallinga (Lector); Kjell-Erik Bugge; André Bus; Marco Winkelman (Lid Lectoraat)