Vroegtijdig ingrijpen op antisociaal gedrag 0-15 jarigen: wat als je het de praktijk vraagt?
Joep Hanrath (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Collaborative approaches: studying horizontal and vertical working relations in schools and how they relate to collaborative-innovation practices
Angela de Jong (Onderzoeker); Renske de Kleijn (Onderzoeker); Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Jan van Tartwijk (Onderzoeker); Mirko Noordegraaf (Onderzoeker)
Aankomst op uitzichtpunt
Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Bregje de Vries (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Leonie Middelbeek (Onderzoeker); Wouter Schenke (Onderzoeker); Amber Walraven (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Ebbo Bulder (Onderzoeker)
Als fouten maken te spannend is
Karlien Goeman (Student)
Three complementary frameworks to capture student peer discussion in problem solving
Haydeé Ceballos (Onderzoeker); Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Jeroen Spandaw (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Onderzoeker); Paul Drijvers (Onderzoeker)
Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker); Lidewij van Katwijk (Onderzoeker)
Toetsen van onderzoekend vermogen
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker)
Ontwerpen en onderzoeken in het onderwijs
Lisette Munneke (Lector); Koen van Turnhout (Onderzoeker)
Constructing computer-mediated feedback in Virtual Reality for improving peer learning
Stan van Ginkel (Onderzoeker); Bo Sichterman (Onderzoeker)
Effects of Exercise during Chemo- or Radiotherapy on Immune Markers
Anne de Hoop (Onderzoeker); Karin Valkenet (Onderzoeker); Jaap Dronkers (Onderzoeker); Cyrille Krul (Lector); Jelle Ruurda (Onderzoeker); Cindy Veenhof (Lector); Raymond Pieters (Lector)