Het structureren van een ontwerpgericht onderzoek
Koen van Turnhout (Lector); P. Cremers (Onderzoeker)
Constructive alignment in foreign language curricula
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
You scratch my back, I’ll scratch yours: Unethical pro-organizational behavior and deviance in response to different psychological contract states
Yannick Griep (Onderzoeker); Johannes M. Kraak (Onderzoeker); Jesse Fenneman (Onderzoeker); Alfredo Jiménez (Onderzoeker); Xander Lub (Lector)
Kritische meningsvorming in het vmbo
Daan van Riet (Onderzoeker); Myrthe Koenders (Onderzoeker)
Putting participation first: The use of the ICF-model in the assessment and instruction of L2 pronunciation
Ilvi Blessenaar (Onderzoeker); Lizet van Ewijk (Onderzoeker)
Online supplements to Geography teachers’ pedagogical content knowledge: a systematic review
Eefje Smit (Onderzoeker); Hanneke Tuithof (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector); Tine Béneker
Boundary Crossing
Marlijn Dingshoff (Onderzoeker); Edwin Nieman (Onderzoeker); Anton Boonen (Onderzoeker)
Alledaagse ervaringen van mensen die leven met dementie of een milde cognitieve beperking: een overzichtsstudie
George Rook; Jacoba Huizenga (Phd)
Short version of 'Everyday Experiences of People Living with Mild Cognitive Impairment or Dementia: A Scoping Review'
George Rook; Jacoba Huizenga (Phd)
Meer werk voor mensen met afstand tot arbeidsmarkt
Linda Bakker (Onderzoeker); Leendert de Bell (Lector)