Spot-on creativity: creativity biases and their differential effects on consumer responses in (non-)real-time marketing
K. Mazerant-Dubois; L.M. Willemsen; P.C. Neijens; G. van Noort
Verzameling van goed beoordeelde student-papers over circulaire concepten in de praktijk
M.J. Heeroma-ten Katen; N.U.M. Zantman
Toetsing als kans voor leren
D.M.A. Sluijsmans
Attitudes and beliefs on low back pain in physical therapy education: a cross-sectional study
M. Leysen; J. Nijs; P. Van Wilgen; C. Demoulin; W. Dankaerts; L. Danneels; L.P. Voogt; A. Köke; L. Pitance; N. Roussel
Handelingsproblemen bij GRZ-patiënten na ontslag
Anouk Zweedijk
Competences for strengthening entrepreneurial capabilities in Europe
T. Nikitina; I. Lapina; M. Ozoliņš; M.M. Irbe; M. Priem; M. Smits; M. Nemilentsev
Een methodologie van morele bewogenheid: over de dynamiek van pathos, logos, mythos en ethos in begeleidingskundig handelingsonderzoek
H. Muijen; M.A. de Ronde
Onderzoek naar visueel/deels visueel/non-visueel uitvoeren van activiteiten in de polikliniek en de thuissituatie
Leoni Baak; S.S. van Huijzen (Begeleider)
Vijf inzichten voor overheden om digitale vrijheid te waarborgen
M. Harbers; I. Jansen-Dings