Het Pedagogische Prioriteitenspel: studenten verkennen eigen pedagogische waarden en idealen in een internationale context
F. de Beer; C.A. van Kan
Hogescholen als renovatiepartner
H. van Nunen; A.I.M. Voorbij
Spot-on creativity: creativity biases and their differential effects on consumer responses in (non-)real-time marketing
K. Mazerant-Dubois; L.M. Willemsen; P.C. Neijens; G. van Noort
Bumpy moments considered as critical incidents in dialogue: professional identity of technical VET-teachers
K. Vloet; E.B. Klatter; S. Janssen; G. Kessels
Verzameling van goed beoordeelde student-papers over circulaire concepten in de praktijk
M.J. Heeroma-ten Katen; N.U.M. Zantman
Toetsing als kans voor leren
D.M.A. Sluijsmans
Attitudes and beliefs on low back pain in physical therapy education: a cross-sectional study
M. Leysen; J. Nijs; P. Van Wilgen; C. Demoulin; W. Dankaerts; L. Danneels; L.P. Voogt; A. Köke; L. Pitance; N. Roussel