Diversity, opportunities and challenges of inclusive theatre
J.E. Nijkamp; M. Cardol
Evidence-informed innoveren met good practices
F.R. Prinsen
Een lector moet ook onderwijs geven
J.J. van Baardewijk
Challenging listening environments in higher education: an analysis of academic classroom acoustics
K.M.L. van den Heuij; T. Goverts; C.A.M. Neijenhuis; M. Coene
Development of a risk classification model in early pregnancy to screen for suboptimal postnatal mother-to-infant bonding: a prospective cohort study
E. Slagt-Tichelman; J. Henrichs; F.G. Schellevis; M.Y. Berger; H. Burger
An infrared and thermal decomposition study on solid deposits originating from heavy-duty diesel SCR urea injection fluids
C.H.L. Tempelman; N. Warning; J. van Geel; F. van Bommel; K. Lamers; M. Hashish; J. Schippers; M. Gundlach; E. Luijendijk
Cross-cultural adaptation and validation of the Dutch language version of the Pictorial Fear of Activity Scale – Cervical
M. Kragting; L.P. Voogt; K.I. Neijenhuijs; A.L. Pool-Goudzwaard; I. Coppieters
Morele grip: een theorie en agenda voor de bedrijfsethiek
J.J. van Baardewijk