You have to fight to get there: an exploratory study into the experiences of refugee-background students in higher education
D.A. van Dijk; A. Kooiman
Overgang van kinder- naar volwassenenzorg te abrupt: nieuwe kwaliteitsstandaard moet soepele transitie bevorderen
S. van Beem; R. IJzerman; A.L. van Staa
Layers of disability terminology experiences of people with disabilities and their relatives: an analysis of Dutch newspapers between 1950–2020
A. ter Haar; S.R. Hilberink; A. Schippers
Togetherness from meaningful relations in long-term care - poster
F.E. Witkamp; A.N. Mouris; E.A. Littel-Baetens; M. Hallersleben; S. Groen; A. Poutsma
Mystery hospital visits by communication vulnerable persons as education on healthcare communication
C.A.M. Neijenhuis; S. Twilt; I. Ooms
Studentsucces verbeteren? Focus op oorzaken, niet op symptomen
E.B. Klatter; G. Smeets
ZorgBasics: Praktijkgericht onderzoek (3e dr.)
Dr. J.A.C. Verhoef; Dr. C.H.Z. Kuiper; Dr. C.A.M. Neijenhuis; Dr. H. Rosendal
Ongelijke routes naar het hbo: invloed van persoonlijke- en achtergrondkenmerken in combinatie met de gevolgde opleidingsroutes op de overgang naar hoger onderwijs
A.J.H. van der Meijden; E.J. van Schooten; A. Vaessen; A. van Stigt