Executieve functies, hoe dan?!
Lotte Mars (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Help, wat moet ik doen?!
Nynke Haarman (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Leren interprofessioneel werken in het domein Kind en Educatie
Monique Ridder; Emma Nitert (Docent); Trynke Keuning (Onderzoeker)
Effectieve communicatie gaat niet zozeer over zenden en ontvangen, maar over begrijpen en verbinden!
Karin Oostindiën (Student); Bertjaap van der Ploeg (Begeleider)
Automatiseren onderhouden
Danny Wolda (Student)
De waarde van schurende en naburige teksten voor de versterking van leesmotivatie, leesbegrip en historisch redeneren
Wenckje Jongstra (Onderzoeker); Ietje Pauw (Lector); Laurie Bastemeijer
Het opstellen en evalueren van een persoonlijk gesteld leerdoel begeleiden
Julia van der Schoor (Student); Mariëlle van Elburg (Begeleider)
Werken met eigen leerdoelen
Marije Prins (Student); Michelle Gemmink (Begeleider)
Zelfregulerend leren is niet zelfregulerend te leren
Marit Rouwenhorst (Student); Michelle Gemmink (Begeleider)
Begrijp je ticket!
Mirande Kogelman (Student); Daphne Duijvesteijn (Begeleider)