Van Muis naar Gazelle
Chloë Joosen (Student); Peter van Rooy (Begeleider)
Kunnen we de motoriek van po-leerlingen op niveau krijgen, bijvoorbeeld door bij bewegingsonderwijs altijd ALO-vakleerkrachten in te zetten?
Rudmer Heerema; Menno Slingerland
Effectofapre-operativeweb-baseddietaryselfmanagement interventiononpatientsatisfaction,body weightandqualityof lifeofesophagealcancerpatients:A prospective,observationalstudy
Daniëlle Adriaans; Sandra Beijer; Fanny Heesakkers; Lisette de Craen-Kat; Nicole Horevoorts; Angelique Dierick-van Daele (Lector); Joep Teijink; Hanneke van Laarhoven; Lonneke van de Poll-Franse; Grard Nieuwenhuijzen
Comprehensive analytical and clinical evaluation of a RNA extraction-free saliva-based molecular assay for SARS-CoV-2
Joost P.H. Schoeber (Lector); Juliëtte M. Schlaghecke (Lid Lectoraat); Britt M. J. Meuwissen; Mara van Heertum; Adriaan J. C. van den Brule; Anne J. M. Loonen (Lector)
'Guiding Lights for effective workplace cultures': enhancing the care environment for staff and patients in older people's care settings
Jonathan Webster; Kate Sanders; Shaun Cardiff (Lid Lectoraat); Kim Manley
De druk van de ketel
Janneke Smeets (Student)
Opening Up Police Stations
Stephanie Lelieveld (Student)
Hoe kan het toetsingskader van de inspectie een hefboom zijn voor de NAFT-medewerkers in hun rol als schoolondersteuner?
Regine Vandervee (Student)
Via een PLG op weg naar een beter begeleiding van cognitief sterk functionerende leerlingen
Gina Van Steerteghem (Student)
Zeeschepsels
Lieneke Donker (Student)