Een kwalitatief onderzoek naar de gebruiksintentie bij de inzet van Robot Maatje.
Adya van den Tillaar (Student); Kazimier Helfenrath (Begeleider); Peggy Bongers (Begeleider)
Veerkracht in de onderbouw
Evi van Helden (Student); Tanja Stöver (Begeleider); Marijke Bergman (Begeleider)
De behoefte van studenten aan begeleiding bij hun vragen betreft de overgang mbo-hbo.
Paula de Waal (Student); Chris Smerecnik (Begeleider)
Menukaart interventie voor deskundigheidsbevordering om handelingsverlegenheid te verminderen
Isabella Borsboom (Student); Martijn van der Locht (Begeleider)
Evaluatiedocument Toolbox Autonomie-ondersteunend Lesgeven
Elke Tonneijk (Student); Tanja Stöver (Begeleider)
GO
Ylara van Sinderen (Student); Martijn Balsters (Docent)
Evaluatiemoment - Toolbox Autonomie-ondersteunend Lesgeven voor docenten - Interventie
Elke Tonneijk (Student); Marijke Bergman (Begeleider); Tanja Stöver (Begeleider)
Kinderen van statushouders in het jongerenwerk
Vadym Odynchuk (Student); Marijke Bergman (Begeleider)
Kinderen van Statushouders in het Jongerenwerk
Vadym Odynchuk (Student); Marijke Bergman (Docent)
Tools voor de toekomst van overmorgen
dr. Cindy Ras (Onderzoeker)