Een onderzoek naar het niet-docent gestuurde theatermaakproces van jongeren die deelnemen aan Kunstbende
Rik Eckhardt; Myrthe Niens; Talita Groenendijk (Begeleider)
Thuiskunst in het kunstvakonderwijs
Helene Meyer; Angela Linssen; Folkert Haanstra (Begeleider)
WERKEN ALS EEN KUNSTENAAR
Lorentine van Tijn; Lars Deltrap; Talita Groenendijk (Begeleider); Folkert Haanstra (Begeleider)
Een recht, een averecht
Marlies Juffermans
LEARNING ON STAGE
Hanneke Stark; Wendy van Delzen; Folkert Haanstra (Begeleider)
Wat voor informatie geeft de playlist van kinderen en wat kunnen we ermee in het muziekonderwijs?
Dominique van Egeraat; Marije de Vries; Talita Groenendijk (Begeleider)
ETK VS KIK
Carolien Dekker; Jo-Anneke van der Molen; Talita Groenendijk (Begeleider)
Wat betekent multicultureel kunstonderwijs?
Anne Marie Trovato; Marike Hoekstra (Begeleider)
Hoe komt bij kinderen van 4 tot 12 jaar een esthetische ervaring tot stand tijdens het kijken naar een jeugdtheatervoorstelling en hoe kunnen theatermakers en leerkrachten deze ervaring stimuleren?
Nadieh Graumans-Tigchelaar; Talita Groenendijk (Begeleider)
Hoe antropologische methoden het ontwerpproces van studenten in het designonderwijs kunnen versterken
Tina Lenz; Talita Groenendijk (Begeleider)