Weten we wel welke scholen we moeten bouwen?
Neelke Jacobs
Welke rol heeft vrij spel in het ontwerpproces van ontwerpers?
Madelinde Hageman
CULTUREEL DIVERSE MUZIEKEDUCATIE
Priya Keet; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Inclusie van verstandelijk beperkten door middel van dramatiseren
Door Heijne; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Working in common(s)
Fabiola Fiocco
Een onderzoek naar de aansluiting van Culturele Kunstzinnige Vorming van onderbouw HAVO naar bovenbouw HAVO
Jolijn Jansen; Manon Habekotte (Begeleider)
Literatuuronderzoek over de relatie tussen kenmerken uit de Romantiek en het land art werk van de eerste helft van het oeuvre van Richard Long
Sacha Dufils; Melvin Crone (Begeleider)
Eva Spierenburg
Petra Benten; Manon Habekotte (Begeleider)
Met meer handen in de klas meer muziek
Jos Herfs; Ellen van Hoek