Om echt impact the maken moet onderwijsonderzoek twee kanten op werken.
Op Heij, (Paul) (Extern); Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker); Vlieger, (Sam) de (Extern)
Validating Rating Scales for Executive Functioning across Education Levels and Informants
Tuijl, C. (Cathy) van (Lector); Spreij, (Lucy) (Extern); Leseman, (Paul) (Extern)
Mitsen en maren onderzoek naar montessorionderwijs
Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker)
Een kinderperspectief op wereldproblemen
Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker)
Student and teacher perceptions of community of inquiry in hybrid virtual classrooms
Meer, R (Rosalien) van der (Onderzoeker); Zwerver - Bergman, (Judith) (Onderzoeker); Lohuis, (Anne) (Onderzoeker); Huizinga, T (Tjark) (Onderzoeker)
Global Diffusion of Montessori Schools
Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker); Murray, (Angela) (Phd); Debs, M (Mira) (Phd); Debs, (Mira ) (Extern); Lawrence, (Lynne) (Extern); Tyne, (Megan) (Extern); Wehl, (Candice ) von der (Extern)
What s in it for me
Baas, M (Marjon) (Phd); Rijst, R (Roeland) van der (Extern); Admiraal, W (Wilfried) (Extern); Huizinga, T (Tjark) (Associate Lector); Schuwer, (Robert) (Ex); Berg, (Ellen) van den (Extern)
Samenvatting The Prosocial classroom
Tuijl, C (Cathy) van (Lector)
Samenvatting First do no harm
Tuijl, (Cathy) van (Lector)
Samenvatting De basis van opvoeding en ontwikkeling
Tuijl, (Cathy) van (Lector)