De bijdrage van vragen leren stellen aan de ontwikkeling van de onderzoekende houding
Riet, C. van (Student); Heijst, H. van
Voorwaardenscheppende factoren voor het kunnen opbouwen van een growth mindset-basisschoolcultuur
Slieker, E. (Student); Heijst, H. van
De invloed van deelname aan een professionele leergemeenschap op het psychologisch eigenaarschap van docentbegeleiders
Horst, F. ter (Student); Spreeuwenberg, L.; Horst, F. ter
Overtuigingen gepercipieerd gedrag van leraren met betrekking tot ouderbetrokkenheid op de Taalschool Utrecht
Griffioen, A. (Student); Ende, J. van den
Professionele identiteit in een veranderend zorglandschap
Koehorst, A. (Student); Oeffelt, T. van
Leren met ICT
Veldman, G. (Student); Ende, J. van den; Heijst, H. van
De invloed van het traject ‘LOB is van iedereen’ op innovatief werkgedrag bij LOB-docenten
Kleijngeld, I. (Student); Beek, J. van
Het ontstaan van psychologisch eigenaarschap bij loopbaancoachen
Jong, J.T.F. de (Student); Oeffelt, T. van
Kompas voor duurzame loopbaanbegeleiding
Wal, P. van der-Brandsma (Student); Benthum, N. van
Het stimuleren van samenwerking tussen studenten, middels samenwerkend leren
Teders, S. (Student); Spelt, E.; Beek, J. van