Vermogens van kerntaakbegeleiders in dialogische leergesprekken
Schaaf, D. (Student); Benthum, N. van
Benutten van het leerpotentieel van grenzen middels boundary crossing door docenten binnen Aeres Barneveld
Lieftink, E. (Student); Sonneveld, A.
Boundary Crossing by Design
Musch, A. (Student); Seuneke, P.
Computer Self-Efficacy van MBO docenten cluster gezondheidzorg en welzijn
Baeten, A. (Student); Spelt, E.
Een actieonderzoek naar gezamenlijk eigenaarschap met een basisschoolteam rondom coöperatief leren
Meerding, R. (Student); Seuneke, P.
Factoren die innovatief werkgedrag stimuleren bij docenten uit het voortgezet onderwijs tijdens onderwijsvernieuwingen
Linden, J. van der (Student); Ende, J. van den
Feedback geven in de context van Project-Based Learning
Brinkman, M. (Student); Ende, J. van den; Sonneveld, A.
Van “extern practicum” naar een hybride leeromgeving voor studenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Eck, E. van (Student); Seuneke, P.
Adviezen van verpleegkundig leiders voor het ontwikkelen van verpleegkundig leiderschapsvaardigheden binnen specialistische verpleegkundige vervolgopleidingen
Gruijl, A. de (Student); Beek, J. van
Boundary crossing als sleutel voor onderwijsvernieuwing
Palfenier, C. (Student); Beek, J. van