Pedagogen opleiden tot autonome professionals
Alphen, S. van (Student); Oeffelt, T. van
Optimaliseren van het ontwerp van een leertraject door het vergroten van de externe consistentie
Derks, A. (Student); Oeffelt, T. van
Leer mij reflecteren!
Thoonen, M. (Student); Sonneveld, A.
Collectief leren in de ouderenzorg
Vissers-van de Geijn, K. (Student); Beek, J. van
Het stimuleren van collectief psychologisch eigenaarschap
Heijdeveld-Greijdanus, J. (Student); Seuneke, P.
De invloed van waarderend coachen op loopbaanreflectie bij het Doorstroomcafé
Stierum, C. (Student); Heijst, H. van; Beek, J. van
Invloed van TPACK op de self-efficacy van leerkrachten bij het integreren van de leerlijn ‘ICT-basisvaardigheden’
Reulink-Polman, R. (Student); Benthum, N. van
Leren van waardecreatie
Groen, M. (Student); Seuneke, P.
De ontwikkeling van beroepskennis stimuleren bij mbo-studenten door contextualiseren
Koopmans, M. (Student); Spreeuwenberg, L.
Actieonderzoek naar kenmerken van persoonlijke, professionele en organisatietaal die bijdraagt aan realisatie van de gemeentemissie
Wetering, A. van de (Student); Oeffelt, T.P.A. van