Een analyse naar de bruikbaarheid van bestaande leerstrategieënkaarten voor de toepassing bij anderstalige volwassenen
Kuijer, E. (Student); Spelt, E.
Een ontwerponderzoek om docenten te ondersteunen in het benutten van boundary crossing leermechanismen
Veen, L. van der (Student); Sonneveld, A.
Het bevorderen van zelfsturing bij derdejaars studenten voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs door de lessenreeks van 'Skills-Netherlands'
Ruizendaal , C. (Student); Joosten, S.
Motivatie-bevorderende leerconcepten binnen de doorlopende leerlijn mbo-2 onderzocht
Polinder, B. (Student); Ermers, C.
Samen leer je meer?...
Dieren, M. van (Student)
Het geven van hoogwaardige feedback tijdens projectonderwijs
Verheggen, B. (Student); Seuneke, P.
Flexroosters & talentflexuren
Mulder, J. (Student); Ende, J. van den
Participatief actieonderzoek naar collectief leren in tijdelijke transitieteams
Kruijf, D. de (Student); Kooten, T. van
Ontwikkelen en ondersteunen van dialogische en reflectieve interacties binnen professionele leergemeenschappen met student-leraren
Lippens, N. (Student); Ermers, C.
De invloed van het leertraject constructive alignment op het ontwerpen van leerdoelgestuurd onderwijs
Meijerink, E. (Student); Joosten, S.