Hoe kan een accountantsbureau inspelen op de marktontwikkeling in de agrarische sector?
Reimert, L. (Student); Meulenberg, S.
Een betrouwbare, valide en haalbare onderzoeksopzet voor het bepalen van herinnering van menselijke emoties door honden
Driel, R. van (Student); Visser, K.
Het boeien en binden van katteneigenaren via social media
Heikens, J. (Student); Tellegen, M.
Gedragsproblemen bij uit het buitenland geadopteerde honden
Haan, W. de (Student); Spit, L.
Bedrijfsovername: perspectieven verkennen op bedrijfsstrategie
Bleumink, T. (Student); Hassink, H.T.
Marktonderzoek naar een streekwinkel
Meijerink, M. (Student); Hassink, H.T.
Fosfortekort, een (toekomstig) probleem voor de Nederlandse melkveesector?
Fokke, J. (Student); Postma, W.W.
Verhogen klanttevredenheid door optimalisatie managementbegeleiding
Salm, J. van der (Student); Greijdanus, P.
Non-return factoren in Midden Drenthe
Enzerink, M. (Student); Borger, J.H.
Optimalisatie doorstroming van het koeverkeer
Hooijer, H. (Student); Ouden, M. den