Ik lees, maar wie ben ik?
Jannie Veldjesgraaf (Student); A.H.F.M. van de Ven (Begeleider)
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en de kleur is..
Martine de Vries (Student); Dewi Piscaer (Begeleider)
De wijsheid van het spellingonderwijs
Rianne Bleeker (Student); Willy Boschma (Begeleider); Fotine Zijlstra (Begeleider)
Sprint plus: een extra kans : Een onderzoek naar de implementatie en de effecten van tekst-naar-spraaksoftware bij het voorlezen van toetsen in het voortgezet onderwijs.
Tineke Soldaat (Student)
"Leerlinggebonden financiering" (LGF)
Martine ten Napel (Student)
Kan ik op u rekenen? : Een onderzoek of en hoe docenten in de bovenbouw van het VMBO structurele ondersteuning of compensatie bieden aan leerlingen met een ernstige rekenachterstand of een rekenstoornis.
Albert Boumeester (Student)
Kennisconstructie & Praktijkonderzoek
Tineke Stolk (Student)
Recht op een gelijke kans
Angela de Konink (Student)
"Op welke wijze kan Positie Behaviour Support bijdragen aan de verbetering van het pedagogisch klassenklimaat op de school 'Het Kompas' in Harderwijk?"
Linda Goudzwaard (Student)
Spellingonderwijs in beeld
Inge Spierenburg (Student); Carla Compagnie (Begeleider); Mirjam Stroetinga (Begeleider)