Parents’ Instrumental use of Media in Childrearing: Relationships with Confidence in Parenting, and Health and Conduct Problems in Children
Peter Nikken (Lector)
Social work students learning to use their experiential knowledge of recovery : an existential and emancipatory perspective
Alie Weerman (Lector); Tineke Abma
Jonge ouderen met dementie aan het woord : een praktijkgericht onderzoek naar de behoeften van jonge ouderen met dementie op het gebied van welzijn, werk, wonen en zorg woonachtig in de regio van Kampen
Ingmar de Boer (Student); Annelies Harps-Timmermans (Begeleider)
Alliantie in beeld : een observatieonderzoek naar de werkrelatie tussen hulpverlener en gezin in de Intensieve Ambulante Gezinsbehandeling
Marianne J. Welmers-van de Poll (Onderzoeker)
Het staat of valt met de communicatie : een praktijkgericht onderzoek naar het samenspel van beroepskrachten met mantelzorgers en vrijwilligers op de psychogeriatrische afdeling van een verpleeghuis
Sofie Maas (Student); Franka Bakker (Begeleider); Annelies Harps-Timmermans (Begeleider)
Tuus in Gaellemuun? een waarderend onderzoek naar de toekomstige woon- en leefwensen van huidige 59 tot 67-jarigen in Genemuiden
Linda Meijer (Student); Franka Bakker (Begeleider); A. Harps-Timmerman (Begeleider)
Guiding Young Children’s Digital Media Use: SES-Differences in Mediation Concerns and Competence
Peter Nikken (Lector); Suzanna J. Opree
Do (pre)adolescents mind about healthy media use: relationships with parental mediation, demographics and use of devices
Peter Nikken (Lector)
Vluchtelingkleuters en hun sociaal-emotionele ontwikkeling
Jelleke Kuipers (Student); Attie Valkenburg - van Roon (Begeleider)
Wie maakt de dienst uit in opvoeding en onderwijs? Over de kracht van de pedagogische relatie in gezin, onderwijs en jeugdhulp.
Dorien Graas (Lector); Peter Nikken (Lector)