Valrisico bij ouderen van 65+ met (orthostatische) hypotensie: een gezondheidsbevorderingsplan
Geraldine Loosman (Student); Miriam Oosterom (Begeleider)
Integratie van ggz & samenleving? Pleidooi voor de verbijzondering van de tragiek van mensen met een psychiatrische aandoening
Alie Weerman (Lector)
Laptopgebruik en socialisatie in het voortgezet onderwijs: onderzoek naar het behouden van de socialisatie bij het gebruik van laptops in de brugklassen van Reggesteyn te Rijssen
Lara Koenis (Student); Ilse Hulman (Begeleider)
Transseksualiteit: een dubbel gevoel : een onderzoek naar het bespreekbaar maken van transseksualiteit als maatschappelijk werker bij Vaart Welzijn
Jasper Schuuring (Student); Miranda Engelshoven (Begeleider)
Bewegingen in ervaringsdeskundigheid : over vervierkante bollen en verbolde vierkanten
Alie Weerman (Lector); Esther Loon (Lid Lectoraat); Petra van der Lubbe; Frederiek Overbeek (Lid Lectoraat); Roos Steen (Lid Lectoraat)
Sociaal professionals in gesprek over seksualiteit binnen de jeugd-ggz
Floor van der Elst (Student); Maartje Ottens (Begeleider)
Logo-Buddyapp: een digitale buddy voor volwassen stemcliënten
Ilse Heus (Student); Rinus Schoof, van der (Begeleider)
genomineerd voor NVLF Innovatieprijs 2019; genomineerd voor Flevopenning 2020De rol van huishoudelijke hulpen in het leven van ouderen : een praktijkgericht onderzoek naar de invulling van het samenspel tussen huishoudelijke hulp en oudere cliënt.
Rianne Eleveld (Student); F.C. Bakker (Begeleider); Geraldine Visser (Begeleider)
Crisis of een succesvolle transitie?
Ellen Ras-Bakker (Student); Franka Bakker (Begeleider); Tom van Oosterhout (Begeleider)
Genomineerd voor Windesheims Beste 2016