Over de gewilligheid van beulen: een historiografische verdieping in het Holocaust-debat zoals in 1996 begonnen omtrent de visies van C. Browning en D. Goldhagen. Ook: de visie van Hannah Arendt.
Rick Slagers (Student); Menze Poortman (Begeleider)
Professional growth in adaptive teaching competence as a result of lesson study
Tijmen Schipper (Lid Lectoraat); Sui Lin Goei (Lector); Klaas Veen; Siebrich Vries
Hoe word je bètadocent? De wegen naar een lesbevoegdheid
Machiel Stolk (Docent)
Een onderzoek naar risico-angst in het bewegingsonderwijs
Judith Stolwijk (Student); Jaap Kleinpaste (Begeleider)
(Wel)kom bij de club: inclusie van jongeren met een mentale handicap bij de sportvereniging
Roy Bloem (Student); Jaap Kleinpaste (Begeleider)
Rekenzwakke leerlingen in de wiskundeles
Machiel Stolk (Begeleider); Sharon Groot Zwaaftink (Student)
Positive behaviour support Europe network
Sui Lin Goei (Lector); Lefki Kourea
Levensverhaal centraal
Thijs Tromp; André Mulder (Lector); Ruth Hessel; Jan Heining; Ans Vrerink
Normatieve professionalisering en de leergang vakbekwaamheid bewegingsonderwijs via PABO
Liesbeth Leistra (Student); Corina van Doodewaard (Begeleider)
Activerende werkvormen
Martijn Kop (Student); Jos Alkemade (Begeleider)