Het heden verklaart?
Jonathan Kers (Student); Esther Arrindell (Begeleider); Anton Dorrestijn (Begeleider)
De vakdidactiek bevraagd : op zoek naar een lastig spanningsveld in de didactiek bewegingsonderwijs volgens de CALO-LO-docenten
Chris Hazelebach (Student); Ivo van Hilvoorde (Begeleider)
TTT opleiden : een onderzoek naar generieke competenties voor het gezamenlijk coachen van de mbo-student in een hybride leeromgeving in de praktijk van zorg en welzijn
Ceciel van den Berg (Student)
Bibliobeeld: mogelijkheden voor een nieuwe levensoriëntatie
Madelon Verwer-Ramp (Student); Eduard Groen (Begeleider)
Het gebruik van Engels in TTO - lessen
Marijne Renkema (Student); Esther Geerse (Begeleider)
Synthese van goudcolloïden met honing
Jens Vermeulen; Sofie Palmans; Tom Mortier; Machiel Stolk (Docent)
De rekkelijkste 'kleine luyden' : een gereformeerd-synodale kerk over de waarde van gereformeerd-zijn
Richard Schothans (Student); E. Groen (Begeleider)
Inclusie van Syrische vluchtelingenkinderen in het Turkse openbare onderwijs met positive behaviour support
Lale Hazar; Margreet van Oudheusden (Lid Lectoraat); Marius Stehouwer; Sui Lin Goei (Lector)
Schijn bedriegt. Een verrassende demonstratieproef
Willemijn Beekman (Student); Machiel Stolk (Docent)
Het effect van vrij lezen op de leesmotivatie van studenten Audiovisuele Productie aan ROC Friese Poort
Laurens Donkerbroek (Student); Christien Niekerk (Begeleider); Floor van Renssen (Begeleider)