Verhalen en ICT
L.W. Nijendijk (Begeleider); Jorrit Ettema (Student); J.J.M. van Eersel (Begeleider)
Inzet van Snappettablets bij rekenen
Marijn Baaij (Student); Geert Holwerda (Begeleider)
Socrative
Joop de Vries (Begeleider); Bart-Jan van Kleef (Student)
‘Voorwaarden Differentiatie’
Herman Fijnvandraad (Begeleider); Patrick Grijpma (Student)
‘Zin’ in andere woorden
Jeanet Feenstra (Student); H.H. Zegwaart (Begeleider)
Een onderzoek naar het gebruik van smartphones tijdens een Franse toets bij dyslectische leerlingen
Arend-Jan Zwarteveen (Begeleider); Floor van Renssen (Begeleider); Abalo Tchalim Esse (Student)
Grammatica in beeld
Geerte Minnaard (Student); Floor van Renssen (Begeleider)
Muziek in de klas, ja of nee?
Jaap Tol (Student); Simone Groeneveld (Begeleider)
Levert serious gaming een betrokkenheid op bij leerlingen van HAVO 4 - die het vak economie volgen op O.R.S. Lek en Linge – die voldoet aan hun verwachting van betrokkenheid voordat zij de serious game hebben gespeeld?
Berdine Kok (Student); Herman Fijnvandraat (Begeleider); Mark Sikkes (Begeleider)
Het gebruik van de doeltaal als voertaal binnen de lessen Engels
H. Vellekoop (Begeleider); Puck Eelderink (Student)